ارجاع بیش از 5 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه یک

ارجاع بیش از 5 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه یک

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، رحمانی گفت: در سال گذشته، پنج هزار و 113 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که به این منطقه ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 359 مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه 137، 1561 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 2101 مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاع‌ رسانی شد.

رحمانی اظهار کرد: به گفته بهنام‌زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین، 92 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه‌های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: یک هزار و 866  تماس، مربوط به اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات