شهردار تبریز رکن اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است/ راهپیمایی خودرویی روز قدس

شهردار تبریز رکن اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است/ راهپیمایی خودرویی روز قدس

به گزارش شهریار، حجت ‌الاسلام رسول برگی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با اعلام مطلب فوق افزود: مجموعه شهرداری تبریز نهادی انقلابی است که در مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و انقلابی حضوری فعال و تأثیرگذار دارد که از نکته‌نظرات و دیدگاه‌های ایشان بهره‌مند می‌شویم.

او با اشاره به فعالیت چشمگیر شهردار تبریز در بحث شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: شهردار تبریز در امر مبارزه با بیماری کرونا، واقعا پای کار ایستاد و پس از ابتلاء به این بیماری، نگران حال وی بودیم که الحمدالله بهبودی کامل کسب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روابط عمومی شهرداری را بازوی توانمند این نهاد شهری خوانده و افزود: آقای حاجی‌زاده و حجه‌الاسلام حمیدی، در کنار شهردار تبریز نهایت همکاری را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دارند و به نوعی بازوی توانمند این مجموعه هستند.

او با اشاره به تصمیمات اخذ شده در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیماتی در خصوص راهپیمایی خودرویی گرفته شد که امکان حضور خانواده‌ها با خودرو نیز فراهم می‌شود.

برگی هر گونه راهپیمایی فیزیکی را منوط به اجازه وزارت بهداشت دانسته و تأکید کرد: هر گونه راهپیمایی فیزیکی در سطح شهر منوط به اجازه وزارت بهداشت است و در غیر این صورت راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می‌گردد که مسیرهای راهپیمایی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های ویژه راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور شد: رژه خودرویی، رژه موتوری، دوخت بزرگترین پرچم فلسطین توسط شهرداری و اصناف خیاطی، ایستگاه‌های ماشین‌نویسی، تهیه اقلامی چون پرچم، پوستر و بنر، فضاسازی شهری، بهره‌گیری از تلویزیون‌های شهری، رژه خودروهای بلندگودار، نصب بنر و پوستر در اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی‌های شهر، اجرای برنامه در پارک شهدای غزه تبریز،  از جمله برنامه‌های ما در روز قدس است که با همکاری شهرداری تبریز صورت می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات