برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۵ نقطه شهر مشهد

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۵ نقطه شهر مشهد

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۵ نقطه شهر مشهد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر مشهد از برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۵ نقطه شهر مشهد توسط هیات‌های مشهد و شورای هیات‌های مذهبی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتظامی و نظارتی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی با بیان این مطلب اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد استانی کرونا خراسان رضوی مقرر شد در ۲۵ نقطه شهر مشهد، مراسم شب‌های قدر توسط هیات‌های مشهد و شورای هیات‌های مذهبی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتظامی و نظارتی برگزار شود.
وی افزود: شهرداری مشهد نیز مانند همیشه در خصوص ایجاد زیرساخت و پشتیبانی لازم پای کار آمده و شهرداران مناطق یک الی ۱۲ نیز آماده همکاری با هیات‌های مذهبی هستند و اقدامات اولیه در حال انجام است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر مشهد بیان کرد: از شهروندان و مجاوران انتظار داریم تمامی مسائل بهداشتی، پرتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از وسایل شخصی از جمله کتاب ادعیه، قرآن، زیرانداز، ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی استفاده کنند تا این مراسم به‌صوت هرچه بهتر برگزار شود.

حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات