ارجاع بیش از 6 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه دو
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، رحمانی گفت: در سال گذشته، 6 هزار و 311 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه 2 بوده که به این منطقه ارجاع شد.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و 466 مورد از تماسها توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه 137، 1295 مورد از درخواستهای شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و سه هزار و 520 مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه 2، اطلاعرسانی شد.
رحمانی اظهار کرد: به گفته فدایی فر، مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین، 30 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامههای آتی این منطقه قرار گرفته است.
وی در پایان گفت: 2 هزار و 660 تماس، مربوط به اجرائیات منطقه 2 شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات