ارجاع بیش از 6 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه دو

ارجاع بیش از 6 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه دو

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، رحمانی گفت: در سال گذشته، 6 هزار و 311 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه 2 بوده که به این منطقه ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 466 مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه 137، 1295 مورد از درخواست‌های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و سه هزار و 520 مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه 2، اطلاع‌رسانی شد.

رحمانی اظهار کرد: به گفته فدایی فر، مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین، 30 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه‌های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: 2 هزار و 660  تماس، مربوط به اجرائیات منطقه 2 شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات