پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع)

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع)

" هوالعادل "

لیله القدرِ خَیرٌ مِن اَلفِ شَهرٍ...

رمضان ماه عظیمی است؛ ماه سخن گفتن با خدا و شنیدن صدای وحی؛ بارش نم‌نم باران برکت برای ضیافت عاشق و معشوق؛ فرصت لبیک به ندای "بازآی" پروردگار؛

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت علی (ع) زیر باران رحمت "لیله القدر" می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود.

از این مجال، شهادت امام اول شیعیان، حضرت علی (ع) ، اول مرد آزادی خواه جهان، حقیقتی برگونه اساطیر که شهید محراب بود و ترجمان عدالت؛ را عرض تسلیت داریم. امیدواریم نهضت عدالتخواهی که با تشیع علوی بر هستی جاری گشت به برقراری نظام جهانی منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) بیانجامد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم و سالروز شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی(ع) را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) و همشهریان گرانقدر ساروی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق رهروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را طلب می‌نماییم.

علیجان شمشیربند                                                              عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                                     شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات