پروژه تعاونی مسکن مهر عمران دلاور و همت نور اسفراین در خراسان شمالی تا تیر ماه سالجاری تحویل متقاضیان خواهد شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه ای که در دادگستری اسفراین با حضور رئیس دادگستری شهرستان اسفراین ، رئیس بانک مسکن اسفراین و پیمانکار پروژه برگزار شد ، اظهار داشت : این 2 پروژه برای مردم شهرستان اسفراین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سریعاً پیمانکار مربوطه نسبت به اتمام پروژه اقدام لازم را انجام دهد .

وی تصریح کرد : این دو پروژه جمعاً 32 واحد و دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصد است که مقرر شد جهت تحقق برنامه زمان بندی و رفع مشکلات احتمالی ، جلسات هفتگی در محل کارگاه برگزار شود و روند اجرای باقیمانده پروژه از جمله انشعابات ، نصب درب و پنجره و ... نظارت و کنترل گردد .

علی فخرانی ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم به پروژه 608 واحدی ست شهرستان اسفراین اشاره کرد و افزود : این پروژه با توجه به مشکلاتی که داشت ، 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبین هستیم که امسال عملیات اجرایی آن در قالب خودمالکی شروع شود .

وی عنوان کرد : تعاونی مسکن مهر 2 با تعداد 64 واحد و پیشرفت فیزیکی 60 درصد و تعاونی مسکن مهر 6 با تعداد 56 واحد و پیشرفت فیزیکی 50 درصد نیز جزو برنامه های اتمام مسکن مهر این اداره کل در شهرستان اسفراین است .

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت : با توجه به پیگیری های این اداره کل انتظار داریم که پروژه های مسکن مهر شهرستان اسفراین امسال به اتمام برسد و پروژه مسکن مهر در این شهرستان بسته خواهد شد .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات