نظرسنجی از ذینفعان منابع آب در خراسان رضوی الکترونیکی شد

نظرسنجی از ذینفعان منابع آب در خراسان رضوی الکترونیکی شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: در سال 1399 به منظور توسعه خدمات دولت الکترونیک و رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، نظرسنجی از ذینفعان منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر افزود: طی روزهای گذشته برای نخستین بار در کشور بزرگترین نظرسنجی الکترونیکی از ذینفعان منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مبتنی بر خدمات تحت وب آغاز شد.

جم عنوان کرد: در سال های گذشته نظرسنجی از مخاطبان و ذینفعان شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از طریق فرم های کاغذی صورت می گرفت که به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تسهیل و بهبود فرآیند نظرسنجی، در سال جاری با حذف فرم های کاغذی، روش الکترونیکی جایگزین شد.

وی گفت: در روش الکترونیکی، برای کلیه بهره برداران منابع آب و سایر مخاطبان پیامک هایی ارسال می شود که لینک دسترسی به فرم نظرسنجی در آن درج شده است. فرم نظرسنجی در وب سایت جامع سازگاری با کم آبی خراسان رضوی وابسته به شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برای هر گروه مخاطب به صورت مجزا طراحی شده و با صرف 1 یا 2 دقیقه زمان امکان تکمیل و ارسال فرم فراهم شده است.

کاظم جم اظهار داشت: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سال جاری با تکیه بر شعار "روابط عمومی الکترونیک، لازمه تحقق خدمت ماندگار" روش های غیرحضوری و الکترونیکی را جایگزین تمام روش های فیزیکی و حضوری نظرسنجی و ارتباط با مخاطبان خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات