رضا خیاط‌زاده، «سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان» شد

با حکم شهردار کرمان؛

رضا خیاط‌زاده، «سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان» شد

با حکم شهردار کرمان، رضا خیاط‌زاده، به‌عنوان «سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان» معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«جناب آقای رضا خیاط‌زاده

با سلام

نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های برنامه‌ریزی شهری و شهر کرمان به‌موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان» منصوب می‌شوید.

منطقه دو شهرداری کرمان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهر کرمان است که بخشی از بافت فشرده و ارزشمند هستۀ مرکزی تا بخش مهمی از توسعه‌های جدید پُررونق شهری را شامل می‌شود که در سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه‌های اقتصادی و شهروندان به جهت کسب‌وکار و سکونت قرار گرفته است، اهمیت ویژۀ منطقه دو حساسیت حکمرانی اصولی و علمی را دو چندان کرده است.

منطقه دو، شامل دو باب از مهم‌ترین ورودی‌های شهر کرمان، ارزش افزوده مهمی مانند بلوار جمهوری اسلامی، تراکم بالای کاربری‌های خدماتی با عملکرد فرامنطقه‌ای و البته پیوسته با مسائل توسعه‌های جدید شهری و موضوع زمین‌خواری و حاشیه‌نشینی است. امید است جنابعالی که از مدیران موفق، خوش‌ذوق و کارآشنای شهرداری کرمان در سنوات اخیر بوده‌اید، با تداوم روندهای سابق و گسترش ارتباطاتتان با متخصصان، اهالی فرهنگ و هنرمندان، موجبات شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه شهری و رفع برخی تعارضات موجود را فراهم آورید. شفاف‌سازی و توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مردم در نظام اداری نیز مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از همدلی و همکاری پرسنل آن منطقه در پیشبرد برنامه‌ها وتحقق اهداف یاد شده ضمن رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات