380 کیلومتر شبکه فشار متوسط  برق مازندران مقاوم‌سازی شد

380 کیلومتر شبکه فشار متوسط برق مازندران مقاوم‌سازی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا غفاری" در این رابطه گفت: امروزه با افزایش تهدیدها و وقوع بحران‌ها، انجام اقدامات پیشگیرانه، مقاوم‌سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق در راستای پدافند غیرعامل از جمله اقدامات ضروری است.
وی افزود: به منظور تسریع در امر تعمیرات با بازنگری مانورهای جهادی که با حضور امورهای معین به صورت همجواری و استانی برگزار می‌شود، شاهد کاهش میزان آسیب پذیری فیدرهای فشار متوسط در شرایط نامساعد جوی هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: به همین منظور در سال گذشته 99 مانور عملیاتی در 18 شهرستان مازندران برگزار شد.
وی تمرین و آمادگی مدیریتی و عملیاتی برای مدیران و پرسنل عملیاتی و اجرایی، افزایش ارائه خدمات عمومی به مشترکان از طریق تسریع در فرآیند تعمیرات شبکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن که در واقع موجب کاهش تعداد و مدت زمان خاموشی و رضایتمندی مشترکان می‌شود، اقدام لازم در جهت افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری شبکه‌های توزیع برق، شبیه‌سازی تمرین برنامه‌ریزی و اعمال فرماندهی واحدها در شرایط کاری متفاوت (مدیریت بحران) صرفه جویی اقتصادی با توجه به عملیات اجرایی توسط همکاران شرکت، سنجش میزان عملکرد همکاران و پیمانکاران برای استفاده از شرایط اضطراری را از جمله اهداف انجام این عملیات برشمرد.
وی تصریح کرد: سرویس ترانس‌ها، تعویض مقره‌ها، اصلاح جمپرها، تعویض برق‌گیرها و کات اوت معیوب، تغییر آرایش شبکه، نصب کابل خود نگهدار، نصب اسپیسر و جلوبر، تست و راه اندازی دیزل ژنراتورهای مرکز در منطقه از جمله فعالیت‌های انجام شده در مانورهای مذکور بوده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات