تلاش می‌کنیم درآمد شهرداری به جایگاه مطلوب برسد

شهردار کرمان در آیین معرفی مدیران جدید شهرداری:

تلاش می‌کنیم درآمد شهرداری به جایگاه مطلوب برسد

شهردار کرمان با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه شهرداری نسبت به گذشته گفت: تلاش ما این است که درآمد شهرداری را به جایگاه مطلوب برسانیم تا شهرداران بعدی با تکیه بر توان مالی، شهر را بهتر اداره کنند.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده، در آیین معرفی چندتن از مدیران جدید شهرداری کرمان با بیان این‌که شهر کرمان با این قدمت تاریخی و شأن و جایگاهش، باید بهتر از این اداره شود، گفت: اما با این میزان درآمد، نمی‌توانیم بیشتر از این خدمت‌رسانی کنیم.

وی از مدیران شهرداری خواست در یک‌سال باقی‌مانده از دورۀ مدیریت شهری، با جدیت تمام و صرف وقت و انرژی، پای کار باشند تا شهر کرمان در خور شأن مردم این شهر اداره شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از ایمان سیف‌الهی، سرپرست پیشین حوزه شهردار گفت: ایشان پابه‌پای من در همۀ حوزه‌ها حضور مؤثر داشته و در مسئولیت جدید خود به‌عنوان معاون خدمات شهری هم، اقدامات جدی را شروع کرده که امیدواریم  این اقدامات، منشأ خدمت‌دهی بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان باشد.

شهردار کرمان با تأکید بر این‌که مدیر حوزۀ شهردار، حکم جانشینی شهردار را دارد، گفت: مدیر حوزه در دورۀ اخیر اختیارات بیشتری دارد و به تبع آن انتظارات بیشتری از وی خواهیم داشت که با توجه به تجارب مهندس سعیدی در حوزه‌های مختلفِ خدمات شهری، فنی و شهرسازی و دقت و حساسیت ایشان، امیدواریم شاهد تقویت بهتر و بیشتر این حوزه باشیم.

عالم‌زاده با اشاره به دغدغه‌های خود در حوزۀ سرمایه‌گذاری و تحقق بودجه شهرداری گفت: معاونان شهردار، هر کدام وظایف سنگینی دارند؛ بنابراین، تنها کسی که می‌تواند با تمام مدیران ارتباط تنگاتنگ داشته باشد و بر تمام حوزه‌های شهرداری نظارت کند، مدیر حوزه شهردار است.

وی همچنین تصریح کرد: مهندس علی سعیدی، مدیر ویژه با اختیارات ویژه است.

شهردار کرمان در ادامه، با تشکر از رضا خیاط‌زاده، شهردار سابق منطقه یک گفت: با همت ایشان در شهرداری منطقه یک، ریل‌گذاری خوبی در حوزه تفکیک و ایجاد درآمد صورت گرفته که امیدواریم با حضور مهندس مؤمنی به‌عنوان شهردار منطقه یک، این روند با همان شدت ادامه پیدا کند.

عالم‌زاده با واگذاری پست سرپرست شهرداری منطقه دو به رضا خیاط‌زاده، شهردار منطقه دو را جزو شهرداران مطرح و عالی‌رتبه خواند.

وی همچنین محمدحسین مؤمنی، شهردار سابق منطقه چهار را به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک، علی عسکری، مدیرعامل سابق سازمان مدیریت آرامستان‌ها را به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار و محمدرضا احمدی را به‌عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌ها معرفی کرد.

شهردار کرمان در پایان گفت: اکنون، دوران کرونا و شعار «در خانه بمانیم» را پشت سر گذاشتیم؛ بعد از این باید با شعار «هوشیار باشیم»، با همکاری و تعامل در مسیر اهداف شهرداری قدم برداریم.

لازم به ذکر است؛ در این آیین طی احکامی جداگانه ازسوی شهردار کرمان، علی سعیدی که پیش از این شهردار منطقه دو بود، به‌عنوان سرپرست حوزه شهردار و امور شورای شهر معرفی شد.

رضا خیاط‌زاده، شهردار پیشین منطقه یک نیز به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو انتخاب شد و محمدحسین مؤمنی که پیش از این شهردار منطقه چهار بود، سرپرست شهرداری منطقه یک شد.

همچنین علی عسکری، مدیرعامل سابق سازمان مدیریت آرامستان‌ها، به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار معرفی شد.

در این آیین، محمدرضا احمدی نیز به‌عنوان سرپرست سازمان آرمستان‌های شهرداری معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات