توسعه ورزش کارمندی منجر به ارائه خدمات بهتر به همشهریان می‌شود

توسعه ورزش کارمندی منجر به ارائه خدمات بهتر به همشهریان می‌شود

به گزارش شهریار، نشست هم‌اندیشی بهمن عبدی، معاون ورزشی و محمدباقر بقائی، مدیر ورزش همگانی و کارمندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مدیران ورزشی سازمان‌ها و مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دوران پساکرونا و جذب مشارکت همشهریان در پویش "همه برای تندرستی" برگزار شد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در ابتدای این جلسه با اشاره به لزوم توسعه ورزش کارمندی و تأثیر آن در سلامت و نشاط کارکنان اظهار داشت: طبیعی است که کارمند سالم، با نشاط و شاداب می‌تواند کارکرد بهتری داشته و وظایف محوله را با کیفیت بیشتری انجام دهد.

وی افزود: با توجه به همین موضوع تلاش می‌کنیم ورزش کارمندی را توسعه داده و با برگزاری مسابقات مختلف به افزایش سلامت و نشاط کارکنان شهرداری کمک کنیم. چرا که این مسئله موجب ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه‌شده توسط شهرداری به همشهریان خواهد بود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: در خصوص توسعه ورزش کارمندی باید توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشت که برنامه‌های خوبی برای این حوزه پیش‌بینی کرده‌ایم. در این راستا به همکاری و همبستگی بین سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری نیاز داریم تا بتوانیم به اهداف مربوطه دست پیدا کنیم.

در ادامه این جلسه محمدباقر بقائی، مدیر ورزش همگانی و کارمندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در دوران پساکرونا اظهار داشت: با همراهی و مشورت مدیران ورزشی سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری و کارشناسان امر تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی را اجرا کنیم که نیاز بیشتری در آن حوزه‌ها احساس می‌شود.

وی در خصوص برگزاری پویش "تندرستی برای همه" نیز خاطرنشان کرد: این پویش به منظور جبران فقر حرکتی و کمبود فعالیت‌های ورزشی در ایام شیوع ویروس کرونا طرح‌ریزی‌شده که شامل ۲ مسابقه کشوری و ۵ چالش استانی است.

مدیر ورزش همگانی و کارمندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در پایان گفت: عموم همشهریان در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در مسابقات شطرنج آنلاین و لیوان چینی و چالش‌های دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، دراز و نشست، اسکوات یا بشین‌پاشو و بازی‌های بومی و محلی شرکت نموده و از جوایز هفتگی و ماهانه آن بهره‌مند شوند.

در این جلسه مدیران ورزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری منطقه (۹)، شهرداری منطقه (۱)، شهرداری منطقه (۳) و شهرداری منطقه (۶) نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی ارائه کردند.

جلسه هم‌اندیشی با مدیران ورزشی سازمان‌های سیما و منظر و عون بن علی شهرداری و مناطق (۲)، (۱۰)، (۷) و (۸) شهرداری تبریز هم به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات