افتتاح چند طرح روشنایی معابر در بروجن استان چهارمحال و بختیاری

افتتاح چند طرح روشنایی معابر در بروجن استان چهارمحال و بختیاری

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم که با حضور اعضای شورا و شهردار شهر بروجن برگزار شد، گفت: طرح‌های احداث شبکه روشنایی بلوار بهشت، خیابان طوس، خیابان معرفت، اصلاح وبهینه سازی روشنایی خیابان 15 خرداد و ... با هدف تسهیل در عبور و مرور مسیر خودرویی، عابران و بهبود مبلمان شهری افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه بهینه سازی شبکه های فشار متوسط ، فشار ضعیف و توسعه شبکه روشنایی در سطح این شهرستان جزو طرح‌های آتی این شرکت است، گفت: از مردم سطح استان انتظار داریم با توجه شروع فصل گرما وپیک بار مصرف با صرفه جویی و مدیریت مصرف، صنعت برق استان را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری کنند.
وی در پایان سخنان خود به غیر قانونی بودن مصرف برق جهت استخراج بیت کوین اشاره کرد و گفت: نصب ماینرهای بیت کوین در منازل، مناطق صنعتی، کشاورزی و... با توجه به خسارات آن به شبکه‌های برق رسانی ولوازم برقی منازل مردم خلاف و مغایر با قوانین، مقررات و اصول شرعی بوده و شهروندان در صورت مشاهده این موضوع، مراتب را ازطریق تلفن پاسخگوی 121 گزارش دهند.
ولیان شهردار شهر بروجن نیز در آیین افتتاح این پروژه اقدامات شرکت توزیع برق استان در شهرستان بروجن را قابل تقدیر دانست و از مسئولان این شرکت قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات