بهره‌برداری از چندین طرح‌ عمرانی شهرداری منطقه ۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال

بهره‌برداری از چندین طرح‌ عمرانی شهرداری منطقه ۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال

به گزارش شهریار، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: چندین طرح عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال، هم‌زمان با سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تنوع پروژه‌های در دست اجرا خاطرنشان کرد: مسیرگشایی‌، تقویت برنامه‌های زیست‌محیطی، توسعه پارک‌های محله‌ای، ساماندهی و بهسازی معابر، رویکرد کلی این منطقه در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده‌ است.

شهردار منطقه۴ تبریز یادآور شد: علی‌رغم تنگناهای مالی، شهرداری منطقه۴ با مدیریت منابع و هزینه‌ها و صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف، اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی را هدف‌گذاری کرده ‌است.

امجدی اظهار داشت: مسیرگشایی فاز دوم خیابان شهید خلیلی، ساماندهی و بهسازی آخرین قطعه مهرانه‌رود به طول ۳ کیلومتر، آسفالت‌ریزی اساسی معابر، کانال هدایت آب‌های سطحی اطلس و آذربایجان، پیاده‌راه سازی و احیای جداره‌های تاریخی مغازه‌های سنگی، پارک‌های محله‌ای رز و صنوبر، سرویس‌های بهداشتی میدان معلم و میدان ورزشی شهید تجلایی، آماده‌سازی قطعات شهیدان ذاکر و کف‌سازی و بهسازی معابر از جمله طرح‌هایی است که با هزینه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال تکیمل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای این منطقه، بیش از هر چیز، مرهون همراهی و همکاری شهروندان و مدیریت شهری است، افزود: این سرمایه گران‌بها، با پشتوانه اعتماد و مشارکت مردمی رقم خورده و امیدواریم به طور شایسته در مسیر آبادانی و عمران منطقه به کار گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات