بازدید معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل از عملیات اجرایی...

معاون طرح و توسعه شرکت و نماینده مجری سد عنبران امروز صبح بیست و پنجم اردیبهشت از عملیات اجرایی دیوار آب بند سد عنبران بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های سد قرار گرفت.

مهندس بهروز پورمهر افزود: عملیات اجرایی دیوار آب بند سد با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصدی با دو دستگاه کلامشر در حال انجام است و با راه اندازی دستگاه سوم در هفته آتی سرعت عملیات افزایش یافته و تا سه ماه آینده امکان تکمیل دیوار آب بند پی سد وجود دارد.

وی در ادامه بر لزوم افزایش فعالیت کارگاه در جبهه های زمانبر و نقاط بحرانی و حساس پروژه از جمله تکمیل دیوار آب بند پی سد، تولید مصالح بدنه سد و تکمیل کالورت سیستم انحراف سد جهت شروع خاکریزی فراز بند و بدنه اصلی سد در ماه های آینده تاکید کرد .

نماینده مجری سد عنبران نیز در این بازدید گفت: عملیات اجرایی سد عنبران از ۲۳ مرداد ۹۷ با حجم یک میلیون متر مکعب و با اهداف تامین آب کشاورزی و تغذیه چاه ها و قنوات پایین دست و گردشگری و توسعه صنایع روستایی در بالادست شهر مرزی عنبران با پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصد در حال احداث است.

مهندس محسن رئیسی تصریح کرد: در صورت تخصیص بموقع اعتبارات مورد نیاز، امکان اتمام عملیات خاکی وآبگیری سد تا انتهای سال جاری وجود دارد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات