زمان بر بودن آسفالت ریزی به دلیل توجه به کیفیت آسفالت است

زمان بر بودن آسفالت ریزی به دلیل توجه به کیفیت آسفالت است

به گزارش شهریار، بابک شریفی امروز در گفت‌وگو با آناج اظهار کرد: در کیفیت آسفالت تولیدی شهرداری هیچ مشکلی وجود ندارد اما برخی از مناطق که مجددا آسفالت‌ریزی می‌شود، به دلیل کیفیت پایینِ آسفالت خریداری شده توسط پیمانکاران است.

او در خصوص آسفالت‌ریزی برخی معابر توسط پیمانکاران گفت: شهرداری مناطق آسفالت‌ریزی برخی خیابان‌ها را به بخش خصوصی می‌دهد اما اگر کیفیت آسفالت مناسب نباشد، بدون پرداخت هزینه توسط شهرداری پیمانکار باید آسفالت را اصلاح کند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در خصوص کیفیت آسفالت تولیدی شهرداری، عنوان کرد: در بازدیدی که اعضای کمیسیون عمران شورا از آسفالت‌ریزی سازمان عمران با آسفالت تولیدی شهرداری داشتند، تایید کردند که کیفیت آسفالت بسیار مناسب است.

او در پاسخ به تعلل در آسفالت‌ریزی بعد از تراشیدن خیابان‌ها گفت: شرایط تراشه خیابان با شرایط اجرایی متفاوت است و در هر زمانی می‌توان تراشه را انجام داد اما پخش آسفالت باید در شرایط آب و هوایی مناسب باشد. کار آسفالت‌ریزی بیش از هفت ساعت زمان می‌برد و در طول روز نمی‌توان کار کرد و شب‌های گذشته نیز شرایط جوی مناسب نبود.

شریفی ضمن عذرخواهی از طولانی شدن آسفالت‌ریزی در برخی معابر یادآور شد: به عنوان مثال بلوار آزادی تراش داده شده و بنا بود که شب گذشته آسفالت‌ریزی شود اما شرایط جوی اجازه نداد. ما این مسیر را با اینکه می‌توانستیم هشت سانتی متر تراش دهیم به علت ترک‌های عمیق، ۱۲ سانتی‌متر تراش دادیم، چراکه به دنبال سیاه کردن خیابان‌ها نیستیم.

او با اشاره به تلاش‌ها برای تسریع در آسفالت‌ریزی معابر و خیابان ها، اظهار کرد: به علت اهتمام برای کیفیت و کار اساسی، آسفالت‌ریزی‌ها هم زمانبر و هم انرژی بر می‌شود که مردم از این مساله نارضایتی دارند که بار دیگر از آنها عذرخواهی می‌کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات