جلسه بررسی مسایل بخش آب و گردشگری شهرستان نیر

جلسه بررسی مسایل بخش آب و گردشگری شهرستان نیر

عصر روز پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حضور نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نیر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی جلسه بررسی مسایل بخش آب و گردشگری شهرستان نیر برگزار شد.

مهندس صدیف بدری، نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اجرای پروژه تحت فشار پایاب سد سرخاب خواستار اجرای ادامه پروژه کانال آب آور سد سرخاب شد و برای تامین اعتبار این پروژه قول مساعد داد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان نیر در بخش منابع آب گرم و سرد معدنی برای ایجاد مناطق گردشگری و قطب شهرک صنعتی بسته بندی آب کشور گفت: شهرستان نیر از فرصت مناسبی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف گردشگری برخوردار است و منابع آب بسیار مناسب در این شهرستان این فرصت را دوچندان کرده است.

مهندس عباس جنگی مرنی از شروع مطالعه فاز دوم آبگرم قینرجه نیر به صورت مدرن خبر داد و اشاره کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل حمایت خود را از سرمایه گذاران بخش گردشگری آبی در سطح شهرستان نیر اعلام می دارد.

وی ضمن اشاره به رضایت فرماندار و اعضای شورای شهرستان نیر از عملکرد شرکت آب منطقه ای اردبیل در این شهرستان خواستار برگزاری جلسات مستمر و پیگیری ها برای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان نیر شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات