روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغه ها و مطالبات شهروندان

روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغه ها و مطالبات شهروندان

به گزارش مدیریت ازتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکزمازندران در گفت و گویی ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی ،  به جایگاه مهم و موثر روابط عمومی در توسعه و پیشرفت شهر اشاره کرده و اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری همواره فعالیت ها و عملکرد مجموعه مدیریت شهری را بصورت دقیق و منظم برای شهروندان اطلاع رسانی نموده و مطالبات آنان را نیز در این حوزه بررسی و به مدیران واحدهای مربوطه منتقل خواهد کرد.


وی بر لزوم تحکیم ارتباط شهروندان و روابط عمومی تاکید کرده و ادامه داد: ارتباط مستمر و دوسویه، ارتقاء سطح مشارکت شهروندان با مدیریت شهری و ارائه خدمات مطلوب تر را در پی خواهد داشت.


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری با قدردانی از حمایت  و نگاه ویژه عباس رجبی شهردار ساری به روابط عمومی، گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از اقدامات مدیریت شهری در بخش های مختلف همواره در دستور کار مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قرار دارد.

مرتضوی،  روابط عمومی را پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی آینه شفافی است برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغه ها و مطالبات شهروندان  به همین خاطر از ارائه هرگونه نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه مدیریت شهری،جهت انعکاس به مدیران مجموعه شهرداری استقبال خواهیم کرد.

وی یادآورشد: شهروندان می توانند با استفاده از پورتال شهرداری، فضای مجازی، مراجعه حضوری و تماس تلفنی به ارائه نظرات خود بپردازند.

این مسئول، ارتباط دوسویه و موثر اصحاب رسانه با روابط عمومی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: همکاری و تعامل میان روابط عمومی و رسانه ها در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مستمر از عملکرد مدیریت شهری، مسیر توسعه را هموارتر و مشارکت شهروندان در فعالیت های شهرداری را افزایش داده است.

مرتضوی خانه خبرنگاران شهرداری ساری را ظرفیتی مناسب جهت استفاده اصحاب رسانه و نیز رفاه حال آنان عنوان کرد و گفت: در راستای برنامه ریزی برای رفاه حال خبرنگاران و اصحاب رسانه، نشست هایی با نماینده بانک رسالت جهت اتخاذ تمهیدات مناسب برای پرداخت تسهیلات به اصحاب رسانه عضو خانه خبرنگاران شهرداری برگزار شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری افزود: جلساتی نیز با سازمان بسیج رسانه استان در خانه خبرنگاران شهرداری با هدف همکاری های دوجانبه و هدفمند جهت اطلاع رسانی دقیق تر و بهتر از خدمت رسانی به شهروندان برگزار شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های شهرداری و سازمان بسیج رسانه استان در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی ، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه رسانه از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

مدیرارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری ساری از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه و شهروندان در حوزه مدیریت شهری استقبال می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات