پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات

مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان طی پیامی فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" را به همکاران تلاش‌گر و سخت‌کوش شرکت تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز "ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاه سازی گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

در عصر ارتباطات و اطلاعات و در موقعیتی که جامعه متحول ما رو به سوی تکامل دارد و مدنیت را جست و جو می کند، روابط عمومی از اجزا و عناصر اصلی ارتباطات است و در ایجاد بسترهای مشارکت ذهنی و عینی نقش نهادی و بنیادی دارد زیرا جنس و ماهیت مجموعه وظایف و فعالیت های آن بطور عمده ‘ارتباطی، تعاملی و تبادلی’ است و امر مشارکت نیز با مقوله اطلاع رسانی که از مهمترین رویکردهای روابط عمومی است، آغاز می شود .

اینجانب ضمن تبریک به همکاران خوبم در حوزه روابط عمومی شرکت، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی، اعتمادسازی و خدمت به جامعه هدف، بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشد .

علی رشیدی

مدیرعامل

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات