اولویت اول آب منطقه‌ای در شهرستان پارسیان ساماندهی چاه‌های فرم...

رئیس امور منابع آب شهرستان جاسک اولویت اول آب منطقه‌ای را ساماندهی چاه‌های فرم یک دانست و گفت: دارندگان چاه‌های فرم باید با انجام دستورالعمل‌ها نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، محمد عابدی در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان پارسیان ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در شهرستان پارسیان، اظهار کرد: در سال 98، تعداد 109 کنتور آب حجمی و  هوشمند در شهرستان پارسیان نصب شد که از ابتدای سالجاری تا کنون نیز 12 کنتور به این تعداد افزوده شد.

وی اولویت اول آب منطقه‌ای را ساماندهی چاه‌های فرم یک دانست و عنوان کرد: دارندگان چاه‌های فرم باید با انجام دستورالعمل‌ها نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

رئیس امور منابع آب شهرستان جاسک ابراز داشت: برخورد با متصرفین حریم و بستر رودخانه و متخلفین بخش آب در دستور کار قرار دارد که شامل چاه‌‌های فاقد پروانه، تغییر کاربری چاه، پروانه‌های فاقد تمدید و ... است.

عابدی تصریح کرد: با وجود بارندگی‌های مناسبی که رد سال 98 داشتیم اما همچنان افت آب در سفره‌های زیر زمینی شهرستان پارسییان وجود دارد که خوشبختانه رشد آن کاهش پیدا کرده است.

وی بیان داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های شرکت آب منطقه‌ای در شهرستان پارسیان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق جهش تولبد در این شهرستان است و برای این امر راهکارهایی نیز در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات