عامل موفقیت هر مجموعه، وجود نیروی انسانی پویا، باانگیزه و متخصص است

عامل موفقیت هر مجموعه، وجود نیروی انسانی پویا، باانگیزه و متخصص است

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با بیان این‌که امروز یک‌صدمین روز اطمینان شهردار کرمان به اینجانب و سپردن مسئولیت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان به بنده است، ضمن تشکر از حُسن اعتماد شهردار کرمان گفت: عامل موفقیت هر مجموعه، وجود نیروی انسانی پویا، باانگیزه و متخصص است که با حمایت شهردار محترم، بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز این واحد تأمین شده است.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سلمان متحدین در گردهمایی روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی که با حضور شهردار کرمان و کارشناسان ارتباطات شهرداری کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز افزود: در راستای ایفای نقش اصلی واحد ارتباطات و امور بین‌الملل، از آغازین روزهای شروع کار، بر گسترش فضای اطلاع‌رسانی تأکید شد تا در برنامۀ زمان‌بندی، همۀ اعضای شورای معاونان و مدیران شهرداری کرمان در حوزه‌های مختلف ایفای نقش کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان بیان کرد: در این راستا با قرار مصاحبه با این عزیزان، زحمات همکاران در بخش‌های مختلف پوشش داده می‌شود.

متحدین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی میز گفت‌وگو جهت حضور مدیران محترم برای ارائه عملکرد و بیان برنامه‌های پیشِ رو با حضور خبرنگاران واحد ارتباطات، نشریه کرمان‌شهر و سایت‌های وابسته به شهرداری کرمان و همچنین همکاران و کارشناسان ارتباطات را از دیگر برنامه‌های این حوزه دانست و گفت: این برنامه، برای رفع عدم اطلاع همکاران حوزۀ ارتباطات از برنامه‌های مختلف شهرداری و همزمان استخراج و انعکاس خبرهایی متنوع از شهرداری کرمان، در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و روش‌های نوین در ارتباطات مانند تولید انیمیشن، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک و تهیه و تولید گزارش عملکردهای مصور از روز اول در برنامه کاری قرار گرفت تا با بهره‌گیری از این ظرفیت، اطلاع‌رسانی مطلوب‌تری داشته باشیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان ادامه داد: همچنین عدم ارتباط مؤثر میان مدیریت ارتباطات مرکز و سایر بخش‌ها مشهود و مورد گلایۀ معاونان شهرداری و مدیران بود و واحدهای مختلف به خوبی از ظرفیت این مدیریت بهره نمی‌بردند که برای رفع این مشکل، فراخوان دوره‌های آموزشی علوم ارتباطات با هماهنگی معاونت محترم برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی آماده شده که به مناسبت امروز منتشر می‌شود تا افراد آموزش‌دیده، بازوان واحدهای مختلف ارتباطات در شهرداری کرمان باشند.

متحدین بیان کرد: تهیۀ کتابی با محتوای انتظارات و شرح وظایف دوسویۀ شهرداری کرمان و شهروندان فهیم کرمانی، برنامۀ بعدی این مدیریت است که با همکاری و هماهنگی همگان آماده و منتشر خواهد شد.

متحدین پیگیری و امکان‌سنجی برای راه‌اندازی واحد مدیریت فضای مجازی شهرداری کرمان را ازجمله دیگر مأموریت‌های شهردار کرمان به واحد ارتباطات و امور بین‌الملل دانست.

وی تهیۀ راهبرد مناسب برای ایفای نقش بخش بین‌الملل این مدیریت مانند زمینه‌سازی برای خواهرخواندگی شهر کرمان با شهرهایی که از نظر اقلیم، بافت جمعیت و احیاناً بافت اجتماعی با دیار کریمان سنخیت دارند و همچنین دعوت از سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف در برنامه‌های شهرداری کرمان برای اعطای لوح شهروند افتخاری و همچنین ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران با حضور رایزنان کشورهای مختلف را نیز ازجمله اقدامات پیشِ روی این مدیریت دانست.

تجدید میثاق با شهدا و سیدالشهدای جبهۀ مقاومت

لازم به ذکر است؛ پیش از این آیین، شهردار کرمان به همراه اهالی ارتباطات شهرداری کرمان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، با حضور در گلزار شهدای کرمان، با آرمان‌های بلند امام و شهدا و سیدالشهدای جبهۀ مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، تجدید میثاق کردند.

نامگذاری سالن آمفی‌تئاتر شهرداری کرمان به نام «زنده‌یاد استاد محمد دانشور»

شهردار کرمان و کارشناسان ارتباطات شهرداری کرمان همچنین با حضور در آرامگاه «زنده‌یاد استاد محمد دانشور» نویسنده و روزنامه نگار که سال‌ها در حوزۀ مطبوعات و تاریخ‌نگاری فعالیت داشته و در سال 1328 اولین مدیر روابط‌عمومی شهرداری کرمان بوده، یاد و خاطرۀ این پیشکسوت روابط‌عمومی را گرامی داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات