بوستانی برای تمامی ساروی ها بزودی افتتاح می شود

بوستانی برای تمامی ساروی ها بزودی افتتاح می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار ساری صبح امروز پنجشنبه به همراه نیک نقش معاون خدمات شهری، کریمی معاون فنی وعمرانی، احمدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، عطاریه رئیس سازمان فرهنگی و بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری از  پارک در حال احداث بانوان ساری بازدید کرد و ضمن تاکید بر تسریع روند عملیات اجرایی این بوستان گفت: نواقص و اشکالات پارک با جدیت احصاء و پیگیری شود.

رجبی افزود: این پروژه به همت همکاران خوبم در مجموعه شهرداری ساری و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر برای بهره برداری شهروندان آماده شده است.

وی با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌های این مجموعه تفریحی و ورزشی از افتتاح این بوستان تا قبل از عید سعید فطر خبر داد .

مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری ساری این مکان را ظرفیتی مناسب برای بهره‌مندی بانوان و خانواده‌ها در کنار یکدیگر دانست.

لطف الله کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری در ادامه هدف از این بازدید را نظارت دقیق  بر نحوه کیفیت و اجرای این طرح عنوان کرد ،گفت: تلاش داریم تا پیش از بهره برداری از این پارک نواقص و اشکالات موجود را بررسی و مرتفع کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری با بیان اینکه با تاکید شهردار ساری ، این سازمان به طور ویژه و با جدیت درگیر اتمام این پروژه شد گفت:  این مجموعه فرهنگی،تفریحی و ورزشی در زمینی به مساحت 10 هکتاردر منطقه یک شهری ساری و در ابتدای بلوار فرح‌آباد واقع شده است که محیطی مناسب را برای فعالیت‌های متنوع نظیر ورزش و دیگر فعالیت‌های فرهنگی واجتماعی فراهم می‌کند.

احمدی ادامه داد: همچنین وجود بیش از30 نوع کاربری همچون آبنما،گلخانه، اورژانس، کتابخانه دیجیتال، بازارچه، رستوران و چایخانه سنتی و شمار زیادی از گونه‌ گیاهی جلوه زیبایی را به این بوستان داده و فضای فرح‌بخش را برای خانواده‎ها رقم می‌زند.

احمد عطاریه رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری احداث این پارک را نوید خوبی برای بانوان و خانواده‎‌های ساروی دانست و یادآوری کرد که سالن‌های ورزشی سرپوشیده ویژه بانوان در این پارک تعبیه شده که بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: زیر بنای اصلی این بوستان با کاربری های تفریحی و ورزشی تعبیه شده است و می‌تواند فضای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده ها باشد.

این بوستان ، بزرگترین و مجهزترین پارک ویژه خانواده‌ها در شهر ساری است که از سال 94 احداث آن توسط مجموعه شهرداری آغاز شده است  و هم اینک با اهتمام و پشتکار شهرداری و حمایت های شورای اسلامی شهر تا قبل از عید سعید فطر به بهره برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات