برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور ارتقا آگاهی حقوقی اعضا شورای  ...

برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور ارتقا آگاهی حقوقی اعضا شورای ...

برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور ارتقا آگاهی حقوقی اعضا شورای اجتماعی محلات/ لزوم افزایش اطلاعات حقوقی شهروندان در زمینه مدیریت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد حافظ در این نشست، اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهرنشینی و شروع مراحل اجرایی فصل سوم منشور حقوق شهرنشینی در منطقه ۱۰ ، تعامل و همکاری های مشترک این منطقه و کانون وکلا از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه هایی در راستای افزایش آگاهی حقوقی برای اعضای شورای اجتماعی محلات و افزایش اطلاع رسانی ها در زمینه های حقوقی برای شهروندان، موجب کاهش بسیاری از هزینه ها خواهد شد که در تلاش هستیم در این راستا اقداماتی را اجرایی کنیم.
دکتر مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلا خراسان نیز در این نشست با بیان اینکه کانون و شهرداری تعامل بسیار خوبی دارند، گفت: خوشبختانه کمیسیون حقوقی شورا تاکنون با انجام اقدامات مختلف، فعالیت بسیار تاثیر گذاری داشته است.
وی با اشاره به اینکه هرچه اطلاعات حقوقی شهروندان، افزایش پیدا کند، تخلفات حوزه حقوقی در مدیریت شهری کاهش پیدا می کند، بیان کرد: برگزاری جلسات با شهروندان و آموزش مباحث حقوقی به زبان ساده می تواند در کاهش تخلفات و دعاوی بسیار موثر باشد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات