رییس شورای شهر شیراز: اظهارات خلاف واقع، ظلم در حق این شهر است

رییس شورای شهر شیراز: اظهارات خلاف واقع، ظلم در حق این شهر است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و سومین جلسه علنی این شورا با اشاره به برخی صحبت‌های مطرح شده در خصوص مصوبه شورا در ارتباط با نیروهای انسانی شهرداری، گفت: در فضای مجازی صحبت‌هایی خلاف حق و واقعیت عنوان می‌شود و من از مسؤولان حراست شهرداری و سازمان بازرسی درخواست می‌کنم موضوع را به جد پیگیری کنند چرا که انتشار خلاف واقعیت ظلم در حق همه خواهد بود .

وی با تاکید بر اینکه تعداد نیروهایی که در شهرداری از سال ۹۰ به بعد هم در قالب نیروهای شرکتی و هم نیروهای حجمی وارد شهرداری شده، مشخص و قابل استناد است، عنوان داشت: بنا داشتم امروز گزارشی را در این خصوص براساس نامه شهرداری به مردم ارائه دهم و شورای شهر و شهرداری شیراز را با گذشته مقایسه کنم که این گزارش را به جلسات آتی موکول می‌کنیم .

وی اضافه کرد: به اعتقاد من بر اساس دلایل مستند قابل ذکر، این مصوبه برجسته‌ترین و شایسته‌ترین تصمیمی بوده است که شورا از ابتدا تاکنون در زمینه نیروی انسانی اتخاذ کرده چرا که تلاش‌های بسیاری هم به لحاظ حقوقی و هم به لحاظ فنی در این مسیر انجام گرفته تا منجر به این مصوبه شود .

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد، در هر جمعی به لحاظ علمی و فنی و تخصصی مصوبه شورا در بحث نیروی انسانی را مطرح و از آن دفاع کنیم .

موسوی با اشاره به اینکه تا سال ۹۳ از بودجه کشور به بخش جاری شهرداری کمک می‌شده، یادآور شد: آیین‌نامه استخدامی شهرداری در سال ۸۱ و آن هم در زمانی که دولت به شهرداری کمک می‌کرده مصوب شده بود در حالی که امروز دولت نه فقط در بخش جاری بلکه در هیچ قسمت دیگری مساعدتی به شهرداری ندارد .

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: نهاد شورا باید این صلاحیت را داشته باشد که در مورد نیروی انسانی شهرداری بتواند تصمیم گرفته و مدیریت کند چرا که این نهاد است که باید جوابگوی مردم باشد .

وی در ابتدای نطق خود نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار امیدواری کرد که توفیق درک این ایام و لیالی قدر نصیب همه شده و سرنوشت همه به خوبی رقم بخورد .

موسوی همچنین با تبریک مناسبت‌های پاسداشت زبان فارسی، بزرگداشت حکیم عمر خیام، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و نیز روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالین این عرصه، نقش ارتباطات و روابط عمومی را روز به روز گسترده‌تر و موثرتر از گذشته دانست .

پایان خبر /

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات