شهردار یزد: کسب منابع بیشتر...

شهردار یزد: کسب منابع بیشتر...

شهردار یزد در دیدار مدیر شعب بانک تجارت استان با وی که در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در محل شهرداری مرکز  انجام شد،  کسب منابع بیشتر در یک فضای رقابتی را اصل حرکت شهرداری در تعامل با بانکها دانست.

جمال الدین عزیزی در دیدار مدیر شعب بانک تجارت استان با وی اظهار داشت: سعی ما در تعامل مجموعه شهرداری با بانکها این است که بر اساس منافع شهرداری حرکت کنیم  و در یک فضای رقابتی منابع بیشتری را برای شهر کسب نماییم.

شهردار یزد همچنین با سفارش بر روان شدن ارتباط فی مابین،  خواستار تسریع در خصوص انجام امور مربوط به انتشار اوراق شد.

شهردار شهر جهانی یزد در این جلسه که در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در شهرداری مرکز تشکیل شده بود، اظهار داشت: انتظار است از طرف بانک کار ویژه ای در راستای مساعدت به خدمات رسانی شهری نیز صورت گیرد.

وی به ایام شیوع ویروس کرونا و مبالغی که از سوی شهرداری هزینه شده اشاره کرد و خاطر نشان نمود:  در این شرایط علاوه بر پاس نشدن چک های صادره در وجه شهرداری، هزینه هایی هم در راستای انجام خدمات ویژه،  به هزینه های عادی شهرداری تحمیل شده است.

عزیزی در خصوص همکاری با مردم در جهت پرداخت آسان جریمه های کمیسیون ماده 100، پیشنهادی به بانک ارائه نمود که با ایجاد تسهیلات، هم جریمه شهرداری وصول شود و هم مالک به صورت اقساط وام،  بدهکاری خود را به بانک تسویه نماید.

مدیر شعب بانک تجارت استان نیز در این جلسه، تمرکز در حساب جاری را شاه کلید تعاملات شهرداری و بانک معرفی نمود و گفت: اگر این اتفاق صورت گیرد و واحد بانکی در اختیار شهرداری به شعبه تبدیل شود، قدرت استان در راستای اخذ امتیاز از مرکز بیشتر خواهد شد.

محمد متانت با استقبال از مواضع شهرداری خاطر نشان کرد: هر آنچه از دست ما بر بیاید برای صدور مجوز اوراق انجام خواهیم داد.

وی علاوه بر ذکر برخی تعاملات بانک تجارت با شهرداری در خصوص تاکسی، موتورسیکلت برقی و دوچرخه اظهار داشت: در زمینه اتوبوسهای شهری و ارائه تسهیلات نوسازی و کولر نیز مساعدت هایی به شهرداری شده است.

در این دیدار معاون اجرایی و رئیس شعبه مرکزی بانک تجارت استان و معاون مالی و اقتصادی و مدیر امور مالی شهرداری نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات