تاکید استاندار مرکزی بر وصول ۳۰ درصدی  مطالبات معوقه برق تا پایان خردادماه

تاکید استاندار مرکزی بر وصول ۳۰ درصدی مطالبات معوقه برق تا پایان خردادماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، سید علی آقا زاده در جلسه اقتصاد مقاومتی خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با توجه به انباشت و افزایش بدهی های مشترکان برق استان گفت: باید کارگروهی متمرکز در این زمینه در استانداری و کارگروه های مشابه در فرمانداری برای وصول مطالبات از مشترکان تشکیل شود.
وی با بیان اینکه زیرساخت برق در سال جهش تولید باید حمایت و تقویت شود، افزود: پیگیری ها در زمینه وصول مطالبات باید به صورت مستمر و جدی باشد، به نحوی که تا پایان خرداد ۲۰ تا ۳۰ درصد مطالبات معوقه معادل ۴۰ میلیارد تومان وصول شود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: البته قطعاً مشترکانی که با شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند باید مد نظر قرار گرفته و درصورت نیاز مساعدت های لازم برای تقسیط بدهی های آنان صورت پذیرد.
گفتنی است، وزیر نیرو در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی نیز خاطرنشان کرد: در موضوع کرونا صنعت آب و برق در حد تحمل خود در راستای خدمات رسانی و دریافت بهای آب و برق استمهال را قائل شد، اما اواخر اردیبهشت ماه سقف این تحمل است و مسلما با گرم شدن هوا و افزایش مصرف نباید استمرار خدمات رسانی با مشکل مواجه شود، بر همین اساس مصرف کنندگان نیز باید به وظایف خود عمل کنند.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات