نقش پروژه‌های منطقه۴ در تسریع طرح تفصیلی کلان‌شهر تبریز حایز اهمیت است

نقش پروژه‌های منطقه۴ در تسریع طرح تفصیلی کلان‌شهر تبریز حایز اهمیت است

به گزارش شهریار، شهرام دبیری در بازدید از طرح‌های مسیرگشایی این منطقه با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح تفصیلی کلان‌شهر تبریز چندین سال است که تصویب شده، اما متاسفانه روند عملیاتی آن مطلوب نبوده‌است، با این حال، شهرداری منطقه۴ با اجرای طرح‌های مختلف مسیرگشایی، به خوبی وارد عمل شده‌است.
وی با بیان اینکه امسال چند رشته مسیرگشایی مهم در حوزه منطقه۴ در دست اجرا است، افزود: نقش مسیرگشایی‌های علاوه بر روان‌سازی ترافیکی، در تعیین‌ تکلیف املاک، سکونتگاه‌ها و ساخت‌وسازها ارزشمند بوده و می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای ارزش افزوده در این منطقه کم‌برخوردار شود.
دبیری ادامه داد: شهرداری تبریز از طریق مدیریت استان، قطعه‌ زمین‌هایی را در اختیار گرفته و هم‌اکنون شرکت خانه‌سازی در این زمینه وارد کار شده‌است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: تلاش داریم در نحو تخصیص بودجه، مناطق برخوردار را به عنوان مناطق معینِ مناطق کم‌برخوردار تعریف کرده و از این طریق، بخشی از اهداف توزیع عادلانه بودجه را پوشش دهیم.
وی تاکید کرد: شهرداری منطقه۴ علی‌رغم اینکه بخش قابل‌توجهی از بافت فرسوده را در بر گرفته و درآمد چندانی از محل پروانه‌های ساختمانی ندارد، اقدامات شایانی در تحکیم بافت فرسوده دارد و امیدواریم ادامه این اقدامات، به تسریع طرح تفصیلی بینجامد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات