ضرورت بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در مدیریت شهری

شهردار کرمان تأکید کرد:

ضرورت بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در مدیریت شهری

مراسم تکریم و معارفۀ مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، با حضور شهردار، معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و پیگیرانۀ «مهندس منوچهری»، مدیرعامل پیشین سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، از وی به‌عنوان نیرویی باتجربه در ابعاد مختلف مدیریتی و اجرایی یاد کرد و گفت: داشتن حس مسئولیت‌پذیری و قانون‌مداری ازجمله وظایف مدیران شهرداری است که باید تمام همکاران ما در مناطق و سازمان‌ها با سرلوحه قرار دادن این مهم و با تکیه بر اصول، قوانین و معیارها، در مسیر خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر و شایسته‌تر به شهروندان گام بردارند.

سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به این‌که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار امیدواری کرد با تعامل، همدلی، هم‌فکری و همراهی مدیران، کارشناسان و کارکنان تلاشگر شهرداری بتوانیم در مسیر تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و از همه مهم‌تر اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری و همچنین جلب رضایت خاطر شهروندان حرکت کنیم.

وی بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را مهم و حائز اهمیت دانست و بیان کرد: لازم است مدیران در طول دورۀ خدمت خود با به‌کارگیری تمام توان و کوشش خود و ظرفیت‌های موجود، در جهت خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت بیشتر به شهر و شهروندان تلاش کنند؛ چراکه مردم شایسته خدمت هستند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان نیز در این نشست، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های «مهندس منوچهری» در طی مدت مدیریت ایشان، بر اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های شهرداری در جهت توسعه و عمران شهری تأکید کرد و گفت: امید است همۀ مدیران و کارکنان با علاقه‌مندی هرچه بیشتر برای جلب رضایت شهروندان و داشتن شهری آباد تلاش کنند.

مهدی نیکویی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل پیشین سازمان عمران و بازآفرینی شهری افزود: امید است مدیریت جدید نیز مایه خیر و برکت و موفقیت‌های چشم‌گیر برای این سازمان باشد.

وی رشد و توسعه را ازجمله اهداف همۀ سازمان‌ها دانست و گفت: برای رسیدن به این رشد و توسعه، قطعاً عوامل مؤثری نقش دارند که اساسی‌ترین و مهم‌ترین این عوامل، سرمایه انسانی است که بدون شک نقش آن‌ها در توسعه، عاملی بنیادی محسوب می‌شود.

مدیرعامل پیشین سازمان عمران نیز در ادامه، از همۀ همکارانی که در مدت مسئولیتش همکاری و تعامل خوب و صمیمانه‌ای با این مجموعه داشتند، قدردانی کرد.

عطاءالله منوچهری افزود: همۀ اقداماتی که در این سازمان انجام گرفته، حاصل تلاش کارکنان خدوم این مجموعه است و همۀ این اقدامات بیانگر آن است که با کنار هم بودن و دست در دست هم نهادن، می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

سرپرست جدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان نیز در این نشست، با بیان این‌که فعالیت در این مجموعه و خدمت‌رسانی به مردم مایه افتخار است، گفت: علی‌رغم مسایل و مشکلات مختلفی که در این مجموعه وجود داشت، اما خوشبختانه با تمهیدات و تدابیر خوب و مناسب مهندس منوچهری، توانستیم مشکلات را پشت سر گذاشته و گامی در جهت عمران و آبادی شهر برداریم.

جواد نظری افزود: امیدوارم بتوانیم در این دوره با تلاش و پشتکار مضاعف در مسیر خدمت به مردم و عمران شهری گام‌های بهتری برداریم و دِین خود را نسبت به مردم و شهرمان ادا کنیم.

لازم به ذکر است؛ در این نشست با اعطای حکم ازسوی شهردار کرمان، «جواد نظری» به‌عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری معرفی شد.

همچنین با اهدای لوح، از خدمات «عطاءالله منوچهری»، مدیرعامل پیشین سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرمان، قدردانی شد.

م.ا

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAMMOO22.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAOOMMRR.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات