شهروندان مشکلات حوزه شهری را با رسانه های شهرداری در میان بگذارند

شهروندان مشکلات حوزه شهری را با رسانه های شهرداری در میان بگذارند

به گزارش شهریار، سعید حاجی زاده عصر روز گذشته که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مهمان برنامه تلویزیونی تبریزیم بود، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است.
او با بیان اینکه شهرداری تبریز ۳۰۰نوع خدمت برای شهروندان ارائه می کند، افزود: با توجه به این حجم از فعالیت و رابطه شبانه روزی شهروندان با این مجموعه خدوم، حفظ و تقویت ارتباطات، از وظایف و اهداف اصلی ما به شمار می آید.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با بیان اینکه انعکاس خدمات شهرداری برای شهروندان یکی از ضرورت های کار ما به شمار می آید، تصریح کرد: در مدت اخیر اقدامات و زحمات بزرگی همچون ضدعفونی معابر، گلکاری سطح شهر، درختکاری های وسیع، توزیع چندهزارتنی آسفالت و... توسط خادمان مردم در شهرداری انجام شده که لازم است به سمع و نظر شهروندان عزیز برسد.


سعید حاجی زاده با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه روابط عمومی، انعکاس مشکلات و کاستی های شهروندان به مدیران مربوط است، گفت: رسانه های ما از جمله شهریارنیوز، تبریز مانیسپلتی، تبریز دات آی آر، سامانه ۱۳۷ و سایر رسانه های شهری در اختیار شهروندان هستند تا مشکلات خود را برای ما منعکس کنند و ما قول می دهیم که در سریع ترین زمان ممکن، حصول نتیجه را به اطلاع عموم برسانیم.
او در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اقدامات امور بین الملل شهرداری تبریز تشریح کرد: تبریز با ۱۱شهر مهم خواهرخوانده است که سعی می کنیم در طول سال ارتباطات مان را بیش تر در حوزه های فرهنگی و هنری و اجتماعی حفظ و تقویت کنیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با بیان اینکه روابط بین الملل تبریز با شهرهای خواهرخوانده از طریق وزارت امور خارجه انجام می شود، یادآور شد: اخیرا نیز در موضوع کرونا اگرچه پروتکل های رسمی وزارت بهداشت برای شهرداری ها وظیفه ای درقبال برقراری ارتباط با شهرهای خواهرخوانده تعریف نکرده بود، اما شهردار محترم تبریز به درخواست شهرداری ارزروم، با شهردار این شهر طی برقراری تماس ویدیویی تبادل نظر و تجربه کرد و پنجشنبه جاری نیز به درخواست شهرداری ترابزون، با شهردار این شهر به صورت مجازی گفتگو می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات