بازسازی و پاکسازی حدود ۱۲ هزار متر مربع از بستر رودخانه جاجرود

مدیر امور منابع آب شهرستان پاکدشت از بازسازی و پاکسازی حدود ۱۲ هزار متر مربع از بستر رودخانه جاجرود و انسداد محل عبور ماشین آلات متجاوز به حریم و بستر رودخانه جاجرود در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، "حسن زحمتکش" مدیر امور منابع آب شهرستان پاکدشت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی آب منطقه ای در جهت حفظ و صیانت از مجاری آبهای سطحی ، نقاط حادثه خیز شناسایی شده و بازسازی بستر رودخانه جاجرود و عملیات پاکسازی و ایجاد مسیر مناسب جهت عبور ایمن سیلاب در دستور کار قرار گرفت.
مدیر امور منابع آب شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دهیاران و مالکین اراضی مجاور رودخانه جاجرود و جمع بندی نهایی ، طی عملیاتی راه‌های دسترسی ماشین آلات حمل نخاله و زباله به بستر رودخانه در نقاط مختلف مسدود گردید و به این ترتیب از برداشت های شبانه ، تخلیه نخاله و آلوده نمودن بستر رودخانه به زباله‌های شهری و ... جلوگیری به عمل آمد.
وی تصریح کرد: با انجام این عملیات حدود ۱۲ هزار متر مربع با حجم برداشت حدود ۱۵ هزار متر مکعب نخاله و خاک از بستر رودخانه جاجرود با همکاری فرمانداری و امکانات مجاورین پاکسازی شد.
زحمتکش در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب پاکدشت به صورت مستمر مسیل ها و رودخانه ها را مورد پایش قرار می دهد و با هرگونه تخلف بر اساس قانون با جدیت برخورد می کند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات