نظارت بیشتر بر شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد شهرداری

شهردار کرمان خبر داد:

نظارت بیشتر بر شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد شهرداری

شهردار کرمان گفت: نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد شهرداری بیشتر خواهد شد.

به گزارش کرمان‌‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، با بیان این‌که بازرسی شهرداری به‌صورت جدی به شکایات کارگران رسیدگی می‌کند، گفت: در خصوص ایمنی کارِ کارگران تنظیف نیز از اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی درخواست خواهیم کرد تا نظارت‌ بر شرکت‌های خدماتی را که با شهرداری کرمان قرارداد دارند، افزایش دهد.

وی از پرداخت به‌موقع حقوق کارگران شرکتی شهرداری خبر داد و گفت: همچنین تمام بدهی‌های سنوات گذشته به شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با شهرداری و کارگران این شرکت‌ها پرداخت شده است.

شهردار کرمان همچنین بر پیگیری مصوبات شورا در کمیته انطباق فرمانداری برای جلوگیری از اعمال سلیقه در تصمیم‌گیری‌ها و رفع مشکلات شهروندان تأکید کرد.

عالم‌زاده از پیشنهاد شهرداری کرمان به شورای اسلامی شهر مبنی بر دومرحله‌ای شدن صدور پروانه ساختمانی نیز خبر داد و با بیان این‌که جزییات این طرح پس از بررسی و تصویب در کمیسیون معماری و شهرسازی شورا، ارایه خواهد شد، گفت: این اقدام به نفع شهروندان خواهد بود.

وی افزود: همچنین برای کاهش رفت‌وآمد شهروندان به شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان، مقرر شد سه نفر از همکاران شهرداری برای تأیید نقشه‌ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان مستقر شوند.

شهردار کرمان همچنین در این نشست که مهندس قنبری، معاون پیشین حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از زحمات وی در مدت حضورش در شهرداری کرمان گفت: مهندس قنبری در مدت حضورش در شهرداری کرمان، ارتباط و تعامل مطلوبی با سایر همکاران شهرداری و همچنین دستگاه‌های مربوط برقرار کرد.

عالم‌زاده افزود: همچنین علی‌رغم وجود مشکلات ریز و درشت در مسیر اجرای پروژه‌های شهری، مهندس قنبری کارها را با قوت پیش بُرد، اجرای پروژه‌ها سرعت گرفت و تعداد قابل توجهی از پروژه‌های بزرگ و کوچک شهرداری ازجمله پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه، برای مهندس قنبری، معاون پیشین حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست با اهدای لوح ازسوی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، از محمدعلی قنبری، معاون پیشین حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات