عملیات اجرایی پروژه‌های کلان ترافیکی در سطح شهر آغاز می‌شود/تشکیل کمیته مدیریتی و مالی پروژه‌ها

عملیات اجرایی پروژه‌های کلان ترافیکی در سطح شهر آغاز می‌شود/تشکیل کمیته مدیریتی و مالی پروژه‌ها

محمدحسین اسحقی در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی پروژه ترافیکی روگذر تقاطع ارتش، پروژه پل پارکینگ عون‌بن‌علی و پروژه ترافیکی دوربرگردان تکمیلی نصر، با مشخص شدن پیمانکارو تجهیز کارگاه‌ها، به زودی شروع می‌شود.

او ادامه داد: پروژه‌های روگذر شهید ناصر مقدم در کمربندی میانی و روگذر تقاطع رسالت با دیزل آباد و همچنین روگذرهای تکمیلی پروژه تبادل شهید فهمیده، مراحل پایانی تعیین پیمانکار را می‌گذرانند که پس از آن عملیات اجرایی آنها نیز شروع می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار از توجیه پیمانکاران و دستگاه های نظارتی برای برنامه‌ریزی دقیق اجرای این پروژه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های فوق تأثیر فوق العاده ای در کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی شهر و سهولت تردد شهروندان در این مناطق را دارند و طبیعتا  ممکن است مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان نیز ایجاد کنند که در این راستا از پیمانکاران و دستگاه‌های نظارتی خواسته‌ایم برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای پروژه و اتمام به موقع آن طراحی کنند.

او یادآور شد: پیشاپیش از بابت مشکلاتی که در اجرای این پروژه‌ها به شهروندان پیش می‌آید، عذرخواهی کرده و امیدواریم که این زحمات و صبر شهروندان، به آسایش و راحتی آنها بیانجامد.

اسحقی در پایان سخنان خود از تدبیر شهردار تبریز برای حمایت مالی و مدیریتی پروژه‌های فوق نیز خبر داده و تأکید کرد: شهردار تبریز پشتیبانی مدیریتی و مالی پروژه‌ها و اتمام به موقع و دقیق آنها را در دستور کار قرار داده و کمیته‌ای تحت عنوان کمیته پیگیری فنی و مدیریتی پروژه‌های کلان شهرداری تبریز که متشکل از مدیران عمرانی، فنی و دیگر حوزه ها است تشکیل داده است که جلسات این کمیته در محل پروژه‌ها تشکیل می شود.

او تأکید کرد: این پروژه‌ها همگی مصوب شورای شهر بوده و تمامی مراحل استصوابی خود را گذرانده‌اند و علی‌رغم شرایط مالی شهرداری و رکود ساخت و ساز امسال،  تصمیم به مدیریت پروژه های اساسی شهر گرفته‌ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات