تجلیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از مدیر و کارشناسان روابط...

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از مدیر و کارشناسان روابط عمومی شرکت تجلیل کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این برنامه گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است .

مهندس عباس جنگی مرنی تصریح کرد: سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.

وی افزود: ره‌آورد همۀ این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال حوزه ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.

مهندس جنگی مرنی اظهار داشت: روابط عمومی باید تلاش نماید تا به دنبال ارتباط دوسویه بین مردم و شرکت باشد تا تداوم خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ادامه یابد.

در ادامه این برنامه رامین عاشوری، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز گزارشی از فعالیت های انجام یافته و برنامه های آتی این حوزه ارائه نمود.

گفتنی است مدیرکل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در پیامی از زحمات و خدمات پرسنل روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات