سومین جلسه کمیته ساختار و فن آوری های مدیریتی برگزار شد

با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع و همچنین برقراری عدالت اجتماعی جلسه بررسی فرآیندهای سامانه و مفاد تفاهم نامه سامانه ۱۲۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت در این جلسه  که با حضور جمعی از مدیران وکارشناسان سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا،  برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر نیرو مبنی بر ایجاد تعاملات بین دستگاهی و همچنین مدیر عامل شرکت، استفاده از خدمات سامانه ۱۲۲ در جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مدیر عامل آبفای استان تهران و مدیر عامل شرکت از هم افزایی میان این دو شرکت استقبال نموده اند، تصریح کرد: در خصوص کلیات تفاهم نامه توافقاتی صورت گرفته است  و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی افق روشنی را با انعقاد تفاهم نامه پیش رو خواهیم داشت.
سنجری نیا ایجاد زیرساخت مناسب برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات به  ارباب رجوع و بهبود کیفیت پاسخگویی و خدمات دهی در راستای مدیریت ارتباط با مشتری و  تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع را از جمله موارد موضوع تفاهم نامه دانست و ادامه داد: ایجاد پایگاه مشترک و بستر مناسب و امن در راستای ارتقاء وضعیت تبادل اطلاعات ،به روز رسانی اطلاعات( اطلاعات مکان محور، اطلاعات آماری سدها، چاه ها و سایر اطلاعات در حیطه فعالیت های هر دو شرکت) مراکز داده ها و بانک اطلاعاتی به منظور تحقق برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از جمله دیگر موارد تفاهم نامه می باشد.
در ادامه این نشست "محمدعلی کریم خانی" سرپرست معاونت برنامه ریزی با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه داری سه مرحله می باشد، اضافه کرد: مرحله اول کلیات، اهداف و شرح وظایف و  نحوه ساز  و کارهای اجرایی را نشان می دهد که بعد از آماده شدن پیش نویس تفاهم نامه در جلسه انسجام بخشی آب و آبفا مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم  احصاء لیست خدمات و سرویس هایی است که می تواند در قالب سامانه ۱۲۲ اجرایی شود؛ چرا که ۱۵ خدمت اصلی و ۹۹ زیرخدمت در شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد که نیازمند استفاده از سامانه می باشد.
کریم خانی در پایان یادآور شد: مرحله نهایی ایجاد پایگاه مشترک اطلاعاتی در لایه های جی ای اس با استفاده از خدمات سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران است.
گفتنی است، مدیر دفتر اطلاعات مکان محور آبفا در ادامه نیز بر اهمیت انعقاد این تفاهم نامه و آمادگی آبفای استان در راستای ارتقاء همکاری های فیمابین تاکید و مدیر سامانه ۱۲۲ نیز با برشمردن خدمات قابل ارائه در این سامانه به  استقبال آبفا از گسترش دامنه خدمت رسانی سامانه ۱۲۲ اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات