ضرورت بهبود وضعیت تبلیغات محیطی در شهر کرمان

شهردار کرمان تأکید کرد:
ضرورت بهبود وضعیت تبلیغات محیطی در شهر کرمان



شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی برای بهبود وضعیت تبلیغات محیطی در شهری استفاده خواهد کرد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست ساماندهی تابلوهای شهری که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی برای انتقال پیام‌های مختلف افزود: تراکم بیلبورد و ظرفیت‌های رهاشدۀ بسیاری در حوزۀ تبلیغات محیطی وجود دارد؛ بنابراین، باید در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، شیوه‌نامه و چارچوب مشخصی در پیش بگیریم.
وی به ظرفیت‌ها رهاشدۀ صنعت تبلیغات اشاره کرد و با تأکید بر ایجاد فضای تبلیغاتی مطابق با استانداردهای علمی گفت: باید از صاحب‌نظران، اساتید و فعالان این عرصه بخواهیم تا نقطه‌نظرات خود را بیان کنند و کانون‌های تبلیغاتی نیز به‌عنوان مجریان اصلی تبلیغات، با مسایل مربوط به این حوزه بیشتر آشنا شوند.
عالم‌زاده  با بیان این‌که وجود رویه‌ای خاص و منطقی در تبلیغات موجب می‌شود تا مردم از آرامش بصری برخوردار شوند، گفت: اگر شرکت‌ها در این زمینه حرفه‌ای عمل کرده  و انتظارات ذی‌نفعان را برآورده کنند، می‌توانند برای خود درآمدزایی کرده و جامعه را نیز منتفع سازند.
شهردار کرمان با اشاره به تعیین‌تکلیف نحوۀ واگذاری فضاهای تبلیغاتی، از کاربرد دو شیوۀ تهاتری و مزایده برای واگذاری خبر داد و گفت: در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از  اول خردادماه تا پایان مهرماه، به مدت پنج‌ماه، از شیوۀ تهاتر استفاده می‌شود.
عالم‌زاده افزود: در شیوۀ مزایده می‌توان از کانون‌های تبلیغاتی سایر شهرها نیز دعوت کرد.
وی ادامه داد: در خصوص استفاده از شیوۀ مزایده در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، تا پایان مهرماه تعیین‌تکلیف می‌شود.
شهردار کرمان بیان کرد: در استفاده از شیوۀ تهاتر نیز، باید توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، پیش‌نویس توافق‌نامۀ تهاتر با اصلاحات مربوط تنظیم و نهایی شود.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات