شهردار یزد بر ضرورت بازنگری...

شهردار شهر جهانی یزد تاکید کرد: انضباط مالی، لزوم نظم فرآیندهای مالی و بازنگری مجدد فرآیند‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف مالی شهرداری بسیار اثرگذار باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در نشست معاونین و مدیران مالی مناطق پنجگانه و سازمان های تابعه شهرداری یزد اظهار کرد: مدیریت هزینه‌ها و درآمد و همچنین حرکت بر اساس بودجه تعریف شده، قطعاً بسیاری از نقاط ضعف را برطرف خواهد کرد.

شهردار یزد برنامه ریزی در این حوزه را یک امر جدی دانست و تصریح کرد: باید در کوتاهترین زمان، تعامل کاملی بین بخش معاونت مالی اقتصادی، مدیران مالی و نمایندگان ذیحسابی با سایر قسمت‌ها ایجاد شود تا با اطلاعات دقیق، صحیح و بموقع بتوان بودجه عملیاتی و روند هزینه کردها را با کمترین خطا به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی بر لزوم اصلاح و بهبود فرآیندهای مالی و ایجاد وحدت رویه ثابت در حوزه های مالی با هدف بهبود شاخص های عملکردی و تسهیل پروسه دریافت و پرداخت تاکید کرد و خواستار شناسایی و مستندسازی فرآیندهای مالی موجود، تجزیه و تحلیل و شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارائه پیشنهادهای اصلاحی به منظور بهبود وضع موجود و طراحی فاز مطلوب در حوزه مالی شهرداری شد.

عزیزی با اشاره به اصل شفافیت مالی و رعایت قوانین و مقررات، خاطر نشان کرد: با الزامات قانونی و استفاده از بسترهای الکترونیکی در عملیات های مالی در شهرداری مرکز و مناطق و سازمان ها می توانیم ضمن کاهش پروسه پیچیده و زمانبر عملیات های مالی، به نتیجه مطلوب دست یافته و نسبت به ارائه مستندات و عملکرد اقدام نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات