۴۶۸ پایانکار ساختمانی در سال ۹۸ صادر شد

۴۶۸ پایانکار ساختمانی در سال ۹۸ صادر شد

به گزارش روابط عمومی منطقه ۳ شهرداری قزوین، عصارزاده با اشاره به عملکرد ۱۲ ماهه واحد شهرسازی منطقه سه شهرداری اظهار کرد: طی سال ۹۸ ، ۳۶۰ پروانه ساختمانی در منطقه ۳ شهرداری توسط واحد شهرسازی صادر شده که بیشترین تعداد مربوط به اسفند سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اينكه ۱۶ مورد تمدید پروانه نیز در سال ۹۸ به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در طول ۱۲ ماه ۴۶۸ مورد پایان‌کار در این منطقه صادر شده که متراژ آن بیش ۳۴۷ هزار مترمربع است .

شهردار منطقه ۳ قزوین با اشاره به مواردی از اصلاح پروانه ساختمانی اظهار کرد: ۴۳ مورد پروانه ساختمانی نیز طی سال ۹۸ اصلاح شده است .

عصارزاده افزود: تایید نقشه‌های ساختمانی از جمله وظایف واحد شهرسازی بوده که سال گذشته ۵۲۳ نقشه به تأیید رسیده و بیش از ۴۲۰ دستور تهیه نقشه نیز صادر شده است .

وی عنوان کرد: متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط واحد شهرسازی منطقه ۳ شهرداری قزوین در ۱۲ ماهه سال ۹۸ بیش از ۳۴۷ هزار مترمربع بوده و نیز ۲۲۵۱ پرونده نیز به واحد کمیسیون ماده صد ارسال شده است .

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: تعداد مکاتبات اداری واحد شهرسازی ۳۳۵۰ مورد و استعلامات انجام شده از دفترخانه در سال ۹۸ ، بیش از ۴۳۰۰ مورد بوده است .

پايان پیام لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات