تا سال ۱۴۰۰ نباید ناوگان غیراستاندارد در شبکه ریلی داشته باشیم/ در سال جهش تولید برای سرعت بخشی به کارها باید بروکراسی اداری کاهش پیدا کند/ بسته اول حمایتی شرکت های حمل و نقلی اول خرداد پرداخت می شود

تا سال ۱۴۰۰ نباید ناوگان غیراستاندارد در شبکه ریلی داشته باشیم/ در سال جهش تولید برای سرعت بخشی به کارها باید بروکراسی اداری کاهش پیدا کند/ بسته اول حمایتی شرکت های حمل و نقلی اول خرداد پرداخت می شود

، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از ۸۸ دستگاه ناوگان تولید داخل و بازسازی و بهسازی شده به شبکه ریلی با اشاره به اینکه موضوع حائز اهمیت در این اتفاق خودباوری و ایجاد ارزش افزوده در منابع مالی و انسانی است، اظهار داشت: اسلامی، اهمیت افزایش سرعت سیر ناوگان ریلی و رساندن خطوط فرعی به سرچشمه‌های بار را از دیگر موارد مهم شبکه ریلی دانست و گفت: سال ۹۸ عملکرد باری ما در حوزه حمل و نقل ریلی ۵۸ میلیون تن بود درحالی‌که در برنامه ششم توسعه ۱۰۰ میلیون تن سهم ریل از حمل و نقل بار هدفگذاری شده که باید خطوط فرعی بیشتری به مراکز چشمه بار منتقل شود. وزیر راه و شهرسازی افزود: این تصمیم سازمان خصوصی‌سازی در راستای تسهیل اقدامات این سازمان بوده که باید وضعیت تراورس شفاف‌سازی شده و مجددا برای واگذاری آن، تصمیم جدیدی اتخاذ شود. وی درباره مسافری که از ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات