باغ گُلکار تا دو ماه آینده...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه در تدوین بودجه ی 99 منطقه دو باید به مناطق کمتر توسعه یافته به صورت عدالت محور توجه ویژه ای شود، گفت: با غ گُلکار تا دو ماه آینده افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی در بازدیدی با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر و محسن عباسی و الهه جورابی عضو شورا و علی سلمانی معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از پروژه های عمرانی در دست اقدام منطقه دو در نواحی کمتر توسعه یافته منطقه انجام شد، اظهار کرد: توسعه و ترویج طراوت اجتماعی از مهمترین نقاط قوت بودجه سال جاری است که هم راستا با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر و دستور تأکیدی شهردار یزد در همین رابطه می باشد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: سازوكار بودجه عمرانی سال 99 منطقه بنحوی تنظيم شده كه توزیع عادلانه اعتبارات در نواحی و مرکز محلات منطقه باعث رونق بیشتر و شادابی اجتماعی در آنجا شود.

وی اضفه کرد:  بالغ بر 33 درصد از اعتبارات سال گذشته در این مناطق صرف بازپیرائی پارک ها، احداث معابر جدید، روکش آسفالت، دفع آب های سطحی شده است.

شایان ذکر است بوستان گُلکار با پیشرفت 70 درصد تا دو ماه آینده مورد بهره برداری شهروندان منطقه دو شهرداری یزد قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات