اجرای خدمات محله ای در ۱۳ محله جنوب غرب تبریز

اجرای خدمات محله ای در ۱۳ محله جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی با اشاره به اینکه طرح خدمات محله ای با هدف تکریم شهروندان در اولویت قرار دارد، گفت: طرح خدمات محله ای در ۱۳ محله طی یک هفته صورت گرفته و این عملیات به صورت روزانه در سطح حوزه توسط نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه انجام می شود.

وی با اشاره به محلاتی که طی هفته جاری خدمات دریافت کرده اند، اظهار داشت: کوجوار، آخماقیه، سکولار، قوم باغی، مسیر جاده وادی رحمت و بلوک ها، ۱۸ متری گلشن، اندیشه، ۱۸ متری آبان، کوی لاله، فجر، جاده آذرشهر و میدان تره بار طی یک هفته تحت پوشش خدمات محله ای قرار گرفته اند.

سلیمی خدمات محله ای را در قالب لکه گیری آسفالت، چاله زدایی، حذف نازیبایی های بصری، تنظیف، لایروبی، ترمیم جداول، جدول گذاری، امحا دیوار نوشته و آگهی عنوان کرد.

شهردار منطقه ۷ همچنین یادآور شد: ضدعفونی و سم پاشی معابر پر تردد و پر خطر در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا ادامه دارد و به این جهت به صورت مستمر میدان تره بار و جاده آذرشهر عملیات شستشو و ضدعفونی صورت می گیرد.

وی اصلاح ساختار هندسی و هم سطح سازی دریچه های فلزی را نیز در قالب خدمات محله ای عنوان کرد که در این ۱۳ محله انجام شده و افزود: باتوجه به اینکه فصل گرما در پیش بوده و احتمال شیوع انواع ویروس و آلودگی ها شدت می یابد عملیات نخاله برداری، پاکسازی و تسطیح زمین های خالی به صورت مستمر در تمامی محلات انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات