آمادگی میزبانی از زائران رضوی با رعایت کامل اصول بهداشتی

آمادگی میزبانی از زائران رضوی با رعایت کامل اصول بهداشتی

آمادگی میزبانی از زائران رضوی با رعایت کامل اصول بهداشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهردار مشهد، مهدی یعقوبی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی ویژه تابستان ۹۹ افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شهرداری مشهد عملیات‌های ضدعفونی را با تمام امکانات و تجهیزات به کار گرفت و خوشبختانه اقدامات موثری در این خصوص صورت پذیرفت.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد مطابق سنوات گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی کامل برای میزبانی از زائران را دارد،اضافه کرد: در همین راستا تمهیدات ویژه‌ای برای شروع سفرها در تابستان اندیشیده شده و اقدامات نظافتی و ضد عفونی معابر با ورود زائران ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات خدمات شهری از جمله جمع آوری زباله، رفت و روب سطح شهر خصوصا نقاط پیرامونی حرم مطهر رضوی افزایش خواهد یافت.
یعقوبی تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل درون شهری، مانند سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به زائران می‌باشند.
معاون خدمات شهری مشهد گفت: با توجه به شروع سفرها در تابستان، اقدامات در حوزه فرهنگسازی و اطلاع رسانی رعایت مسائل بهداشتی، تبلیغات محیطی در سطح شهر با ورود زائران بیشتر خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات