بیانیه شرکت آب منطقه ای اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع  تجاوزات و بد اخلاقی‌ها  و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع  تجاوزات و بد اخلاقی‌ها  و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است .

بی تردید پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، ما کارکنان شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز دوشادوش ملت مسلمان ایران با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و با استماع سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در این روز باشکوه آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می داریم و یک صدا شعار تشکیلاتی خود را ندا می دهیم که: ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده ایم ، آماده ....

شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز جامعه بزرگ اسلام و جهان را خطاب خود قرار می‌دهد و به دل‌های نگران دنیا خاطرنشان می‌کند که هدف اگر از سوی خدا، برای خدا و رضایت او باشد چنان در مسیر تحقق قرار می‌گیرد که هیچ مانعی نمی‌تواند در آن به اندازه پشه‌ای ناقابل خللی وارد کند؛ بنابراین نه ویروس کرونا و نه هیچ چیز دیگری نمی‌تواند در راه حمایت از کشور فلسطین، آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت مانع افکنی کند.

ما نیز گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپاریم و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آوریم تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف آزاد به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک، اما ارزشمند داشته باشند.

پایگاه مقاومت و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات