حجم کاری راه و شهرسازی خراسان شمالی بسیار گسترده است / بیشتر دنبال حل چالش مردم باشیم / به جهت رسیدن...

حجم کاری راه و شهرسازی خراسان شمالی بسیار گسترده است / بیشتر دنبال حل چالش مردم باشیم / به جهت رسیدن...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سید محمد پاکمهر در دیدار با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گفت : حجم کاری اداره کل راه و شهرسازی استان به دلیل اینکه چندین دستگاه را دربر میگیرد بسیار گسترده است و دامنه کار بسیار وسیع است که می بایست جلسات تخصصی در تک تک حوزه ها در آینده گذاشته شود و مطالبات مردم در این حوزه بررسی شود .

وی اظهار داشت : باید بیشتر به دنبال این باشیم که چالش های پیش روی مردم منطقه چه چیزهایی است و به دنبال حل آن باشیم و مشکلات را تعیین تکلیف کنیم و گره ها را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم .

نماینده منتخب مردم شهرهای بجنورد ، مانه و سملقان ، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : هدف ما باید این باشد که پروژه هایی که نیمه تمام هستند سریعاً به اتمام برسد و بعد پروژه جدید تعریف شود که با این کار بتوانیم اعتبارات را مدیریت کنیم .

سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد اداره کل پرداخت و تصریح کرد : قدم های خوب و موثری در بحث راه های استان ، طرح اقدام ملی مسکن ، بازآفرینی و شهرسازی طی چند ماه اخیر برداشته شده است که در همین راستا پروژه ها باید اولویت بندی شود و پروژه هایی که واقعا مشکل ندارند سریعا حل و فصل شوند و پروژه هایی که نیاز به همفکری بیشتری دارد و با تعامل می توان حل کرد در اولویت بعدی قرار گیرد .

وی به بحث احداث راه های روستایی در استان اشاره کرد و افزود : استان خراسان شمالی دارای 6 هزار کیلومتر راه است که از این مقدار بیش از 4 هزار کیلومتر راه های روستایی را تشکیل می دهد که این نشان می دهد به جهت اینکه به شاخص کشوری برسیم باید تلاش و برنامه ریزی کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد : سرانه آسفالت راه های روستایی در کشور بیش از 52 درصد است که در استان خراسان شمالی حدوداً 42 درصد است که می بایست حداقل 420 کیلومتر راه روستایی آسفالت گردد تا به سرانه کشور برسیم .

در پایان جلسه هر یک از معاونین دیدگاه های خود را در حوزه معاونت تشریح و بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات