پیام شهردار شهر جهانی یزد به...

شهردار شهر جهانی یزد در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، فرارسیدن سوم خرداد "روز آزادسازی خرمشهر" را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، فرارسیدن سوم خرداد "روز آزادسازی خرمشهر" و روز ملی مقاومت را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با طلوع سومین روز خرداد، گلبانگ " انا فتحنا لک فتحا مبینا " بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین‌انداز می‌شود، روزی که فرشتگان زمینی با دستان خالی به حبل‌المتین الهی متصل شدند و مژده فتح الهی را به ودیعه گرفتند تا مشتی از خاک وطن به دستان نامحرمان آغشته نشود و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب : "خرمشهر را خدا آزاد کرد "

حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.

بی تردید افتخار آزادسازی خرمشهر با وجود تبليغات گسترده دشمن و ادعاهای بزرگ مبنی بر اينكه آزادی خرمشهر امكان پذير نيست هيچ گاه از ياد و خاطرمان نميرود.

ياد و خاطره همه شهدای اين عمليات بخصوص رزمندگان جان بر كف ديارمان و جوانان غيور يزدی كه در اين عمليات به فیض شهادت نائل آمده اند را گرامی می داريم و به دست و بازوی غيور مردانی كه هنوز در جمع ما هستند بوسه ميزنیم.

اینجانب این روز فرخنده را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران و را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات