ضرورت رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث

ضرورت رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث

به گزارش شهریار، بر اساس هشدار جوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد شدید، رخداد تندباد و رگبار باران، مدیریت بحران شهرداری تبریز بر ضرورت رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خسارات ناشی از وزش باد شدید و رگبار باران تاکید کرد. در این راستا مدیریت بحران ضمن هماهنگی با واحدهای مختلف شهرداری، از عموم شهروندان محترم درخواست می نماید توصیه های ایمنی را جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی به عمل آورند.

دوری از درختان پوسیده ، کهنسال و کم دوام، دوری از ساختمان های نیمه کاره و در حالِ ساخت، دوری از اشیاء قابل پرتاب و سُست ؛ نظیر  آنتن ، جداول و آجرهایی که برای محکم کردن منصوبات پشت بام ها استفاده می شود ، کولرها و ... و دوری از دکل ها ، آنتن های فرستنده ها ، تاسیسات انتقال نیرو ، بنرها ، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و ... از مهمترین این هشدارها است.

پارک نکردن خودروها در مکان هایی که احتمال سقوط یا ریزش برخی اجسام ، دیوار سُست و ... وجود دارد نیز مورد تاکید است و همچنین با توجه به بارش باران توصیه می شود از چادر زدن و توقف خودرو در مناطق سیل خیز یا در مسیر رودخانه، ‌جدا خودداری شود.

خاطر نشان می شود بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی و رخداد تندباد تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات