کتاب محور اصلی رشد و ترقی جوامع است

کتاب محور اصلی رشد و ترقی جوامع است

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در این برنامه که همزمان با روز قدس برگزار شد، گفت: امسال شاهد روز قدس متفاوتی بودیم، شهرداری تبریز نیز با تیم فضای مجازی در کنار سایر نهاد ها و آحاد جامعه بصورت فعال در فضای مجازی با ارائه طرح ها، کلیپ ها، تیزرهای متعدد و اقدامات متنوع فرهنگی، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان توجه به کتاب الهی و معجزه جاودانه پیامبر اسلام می تواند ابعاد وسیعی از اهمیت کتابخوانی را نشان می دهد، تاکید قرآن بر “اِقرا-بخوان”بعنوان رکن اصلی توسعه و ترقی جوامع می باشد.

وی با اشاره به برگزاری موفق پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم در مدت نوروز امسال و ماه مبارک رمضان، افزود: این پویش که با استقبال بی نظیر همشهریان و برگزاری حدود ۲۹ هزار ثبت نام آزمون به پایان رسید.

وی با اشاره به آیین قرعه کشی شامگاه جمعه، گفت: امشب ۹۹ جایزه ۷۰۰ هزار تومانی برای بخش بزرگسال به قید قرعه تقدیم شهروندان می شود تا شیرینی حضور در این رویداد فرهنگی را در جامعه گسترش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات