توسعه 230متر ی فاضلاب شهر لاهیجان

توسعه 230متر ی فاضلاب شهر لاهیجان


توسعه 230متر ی فاضلاب شهر لاهیجان

توسعه 230متر ی فاضلاب شهر لاهیجان

به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، به نقل از مدیر آبفای لاهیجان از توسعه 230متر از شبکه فاضلاب این شهر خبرداد.

حسن نژاد مدير امور آب و فاضلاب لاهيجان با بر شمردن اقدامات انجام گرفته در زمينه رفع مشكلات فاضلاب شهر لاهيجان گفت: بيش از 260 متراز شبکه فاضلاب این شهر اصلاح و  230 متر آن توسعه یافت.

مدیرآبفای لاهیجان با ذکر این نکته که بيش از 13000 متر از شبكه سنتي و بهداشتي شهر لاهيجان نیز مورد لایروبی قرار گرفت، افزود:در سال گذشته مبلغ 800 ميليون ريال بابت گرفتگي شبكه فاضلاب که به علت ورود آب هاي سطحي در هنگام بارندگي و انباشته شدن شن و ماسه ایجاد می شد، هزينه شده است.

حسن نژاد ضمن اشاره  به برنامه هاي شركت برای جمع آوري فاضلاب شهر از انهار و هدايت  به  تصفيه خانه فاضلاب اعلام کرد: هم اينك بطور همزمان چندين شركت پيمانكاري در قالب قراردادهاي جداگانه به ارزش ريالي سي و شش ميليارد ريال  در شهر لاهيجان به جهت حل مشكل فاضلاب شهر فعال هستند.

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان لاهيجان ضمن اعلام قدرداني از حمايت هاي  همه جانبه مسئولين استاني و شهرستاني  ابراز اميدواري كرد: با اتمام  طرح هاي نيمه تمام مشكلات ديرينه ي فاضلاب شهر به حداقل برسد و اين اقدامات گامي به جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان محترم و شريف  لاهيجان باشد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات