مدیر حوزه شهردار اختیارات شهردار را دارد/ ایجاد و حفظ سلامت اداری وظیفه مهم غلامرضا حافظی

مدیر حوزه شهردار اختیارات شهردار را دارد/ ایجاد و حفظ سلامت اداری وظیفه مهم غلامرضا حافظی

شهردار ارومیه گفت: مدیر حوزه شهردار اختیارات شهردار را دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در مراسم معارفه غلامرضا حافظی به عنوان مدیر حوزه شهردار و امور شوراها با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری ارومیه، اظهار کرد: امیدوارم با همت مضاعف و حرکت جهادی سیستم به سمت پویایی و سلامتی که انتظار همه همکاران است حرکت کند و شاهد افزایش رضایتمندی مردم و پرسنل باشیم .

وی ادامه داد: از آقای حافظی خواستیم که در حوزه ریاست دفتر حضور یابد و ایجاد و حفظ سلامت اداری در شهرداری وظیفه مهم وی است .

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه حافظی در مأموریت جدید خود اختیارات شهردار را دارد، تأکید کرد: مدیر جدید حوزه شهردار و امور شوراها باید سیستم شهرداری را به سمت پویایی و سلامت برساند و با نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه با تخلفات اقتصادی به شدت برخورد شود .

حضرت پور تصریح کرد: حفظ سلامت جسمانی پرسنل نیز وظیفه جدید حافظی است که باید نظارت جدی در این خصوص را در برنامه های خود قرار دهد .

وی یادآور شد: در برخی نواحی دیده شده که با پرسنل زیر مجموعه رفتار نامناسب و خارج از اصول و حدود اداری انجام می گیرد و حقوق آنها تضییع  می شود، مدیر جدید حوزه شهردار همچنین وظیفه نظارت و بررسی این موضوع را دارد و هرکسی خارج از وظایف و اختیارات اداری خود رفتاری نشان دهد و بخواهد سیستم برده داری اداری و کارگری را پیاده کند از مدیریت در شهرداری باید خداحافظی کند چرا که رودروایسی و همچنین مدیریت سلطنتی و مادام العمر در شهرداری نداریم .

شهردار ارومیه همچنین از زحمات ناصر رکاب مدیر قبلی حوزه شهردار تقدیر و تشکر کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات