پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان یک مگا پروژه در شهر ارومیه است /آغاز مطالعه خط یک مترو درشهر ارومیه طی امسال

پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان یک مگا پروژه در شهر ارومیه است /آغاز مطالعه خط یک مترو درشهر ارومیه طی امسال

استاندار آذربایجان غربی پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان را  یک مگا پروژه در سطح شهر ارومیه خواند و از مجموعه شهرداری ارومیه در اجرا و گشایش آن تشکر کرد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان در محل اجرای این پروژه  از شهردار ارومیه،  اعضای شورای اسلامی و نیروهای شهرداری و پیمانکاران پروژه در تکمیل و بهره برداری تقاطع غیر هم سطح آذربایجان تشکر وقدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت یکدیگر بتواینم پروژه های فاخرتری با هدف آسایش شهروندان برای مردم انجام دهیم .

وی تقاطع غیر همسطح آذربایجان را یک مگا پروژه در شهر ارومیه خواند و بر ضرورت اجرای پروژه های بزرگتر تاکید کرد چرا که آسایش مردم در گرو اجرای این پروژه ها است .

استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم پروژه های بزرگتر از تقاطع غیر هم سطح آذربایجان را با شروع مطالعه خط یک مترو درشهر ارومیه انجام دهیم تا اقدامات لازم نیز برای مطالعه صورت بگیرد چرا که این مهم در رفت و امدهای شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات