شهردار شهر جهانی یزد پیشنهاد...

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به ضرورت رفع محرومیت از خرمشهر، اظهار داشت: اگر هر شهرداری در کشور به ازای سرانه هر شهروندش مبلغ ده هزار ریال پرداخت کند، گَرد محرومیت از این شهر رخت بر می‌بندد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال‌الدین عزیزی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور سردار اکبر فتوحی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر، با بیان اینکه خرمشهر نماد ایثار و مقاومت برای کشورمان است، اظهار کرد: 38 سال است که تنها روز آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌داریم و چرا به این نماد مقاومت آنگونه که باید و شاید نرسیدیم.

شهردار یزد افزود: اگر هر شهرداری به ازای سرانه هر شهروندش تنها مبلغ ده هزار ریال برای آبادانی خرمشهر کمک کند، به راحتی می‌توان این شهر را از محرومیت‌ها و مشکلاتی که درگیر آن است رها کند.

وی افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر یزد در این حوزه پیشقدم شود و این موضوع را به عنوان یک طرح کشوری دنبال کند تا بتوانیم خرمشهر را به عنوان نماد ایثار و مقاومت کشور بسازیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: اینکه ما سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی بداریم، اقدامی ارزشمند و خوب است ولی باید در کنار این اقدام به رفع محرومیت از خرمشهر هم توجه لازم را داشته باشیم.

شهردار شهر جهانی یزد تصریح کرد: اگر این طرح را در تمام شهرداری‌های کشور دنبال کنیم قطعاً اقدام بسیار ارزشمندی در توسعه این شهر می‌توان انجام داد.

در این مراسم از سردار اکبر فتوحی فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین چند تن از خانواده های معظم شهدا و جانبازان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر توسط شهردار یزد و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر شد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات